Fredag igen.

Ska jobba i helgen så det är nte helg på riktigt igentligen. Men jag jobbar kväll båda dagarna så jag har ju sovmorgon iallafall. Fast imorgon ska vi ner och sätta lillan på sina första stapplande skär på isen. Hon fick ju skridskor nu när hon fyllde två år. Så imorgon ska hon få uppleva det också...skridskoåkning alltså.

Jag går och tittar på klockan vill att min älskling ska komma hem nu. Är sådär kär idag och längtar mig blå efter honom just nu. Finns viss risk för att jag kommer äta upp honom lite ikväll känns det som.
Fanny åkte till sin pappa idag och kommer hem igen som vanligt nästa fredag. Om jag ska försöka hitta nått positivt med det så är det väl att man (jag) inte behöver bita mig i tungan lika hårt när det är dags för... sex. Hehe...
Vad kan jag säga, Fanny har bra hörsel ; )



Hittade en gammal favvis med min favorit ( en av många jag vet) Mauro Scocco. Om det är ok, heter den här låten. Han har gjort så mycket bra musik den mannen. Diggar han odentligt. Varför har jag ingen skiva med honom igentligen. Älskling jag ill ha en skiva eller två med mauro. jag vet att du tycker hanär trööökig. Men jag vill iallafall =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0