Hello again...

Så har julen och nyåret avnjutits med allt vad det innebär. Jag kände för att skriva lite idag igen, det var länge sen. Jag är inte på topp nu för tiden om man säger så. Vidbränd kan man nog kalla det. Alltså några steg ifrån utbränd. Jag är så mentalt trött. Finner ingen glädje i något, förutom mina nära och kära. Jobbet är som en enda stor plåga just nu. nu har jag dock varit hemma och varit sjuk i snart en vecka. Först för min mentala trötthet och sen fick vi magsjuka jag och fanny samtidigt. Så jag börjar känna mig lite mer utvilad än vanligt faktiskt. och då menar jag även här mentalt utvilad. Jag har ett enormt behov av the boyfriend just nu. Han känns som en sköld ut mot den elaka världen och jag saknar honom hela tiden när han inte är alldeles nära mig. Känner mig osäker och vilsen just nu och det tar han bort.

Depp depp...jaja. jag har då haft en underbar jul och nyår. Alltid lika trevligt och nu sitter jag och funderar på att plocka bort julsakerna här hemma. Granen som vi haft här sen före jul är.. eller ska jag säga var verkligen perfekt. Som ur en film har den stått där och varit vacker i sin symmetri. Lukten av gran är ju även den fantastisk att få in tycker jag. Nu är dock dess glansdagar över och det är grönare på golvet under den än i grenarna. Glittret och pyntet har även det sett sina ljusare stunder. Katten och lillan har varit flitiga besökare i den så nu är den forna storheten i den mest deprimerande. Nä ut med julen och in med nya ljusare tider .
Sen verkar det som det flyttar in en 42 tums plasma i vardagsrummet inom kort... kanske tom idag... ! Älsklingen är ute på äventyr i valbo och har tv feber så man vet aldrig vad han kan komma hemsläpandes med.

Gjorde ett försök att pigga upp mig själv igår då jag vann en auktion på tradera. En röd väska. Har hör och häpna ingen röd väska...typ. Men nu har jag det snart...hehe. Jag ska ha den till mina apsnygga röda skor. Det är ju så att jag gillar att matcha skor och väska färgmässigt.
image398 image399
The bag and the shoes... You like. I love !!

Ja lite gladare blev jag nog.

Puss på er och god fortsättning.

Kommentarer
Postat av: Lisse

Tråkigt att du känner dig så nere. När folk säger " det blir bättre" så blir jag bara irriterad, tänker inte säga så till dig. På något konstigt vis är det skönt att det går upp och ner, lite själs hygien...tyvärr.

Roligt med fynd, du är bra på det. Skulle vara en bra personal shopper till mig, men med strickta förbud mot orange he he och mkt annat. Vill ha vanliga jeans nu, inget broderat eller knepigt sydda, lite stretch och billigt. Hör av dig när du vet vart jag ska gå ;-)

2008-01-05 @ 14:47:34
URL: http://msme77.blogg.se
Postat av: Heidi

Hej där, hajsan saknar Sara nu =O(.
Kul att d känns bättre nu iaf och kul med tv:n jag vet en till som har tv - feber ;)

2008-01-05 @ 17:27:24
Postat av: Kungen

Blev det någon ny tv för eran del? Vart ni i sådana fall nöjda?

2008-01-22 @ 20:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0