Its getting better..

Det känns bättre nu. Inte helt men det känns som jag har fått ett andrum och faktiskt kan koppla bort jobbet ibland. Var riktigt rädd där ett tag när jag kände att jag inte hade kontroll över mig själv över huvudtaget. Bra är det inte, det lär nog dröja, men som sagt lite bättre känns det idag.

Brittans nya video. Är lite kär i den här låten sen tidigare och videon är riktigt bra. Förövrigt så är jag helt hals över huvud förälskad i jeansen som hon har på sig... Vill Haaa!



♥♥♥

Kommentarer
Postat av: hajsan

har du haft en bra dag ? glömde du kuvertväskan? eller tar du den i morrn? annars köper jag en ska ju ändå ha en ny när jag inte vill ha min rosa all the time. Kram H

2008-01-17 @ 16:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0