Ny vecka.

Veckan började för mig med en ledig dag. Sen jobbar jag resterande fyra dagar innan helgen kommer igen. Jag och lillan har i stort sett bara varit hemma hela dagen och gjort ingenting. Vi kom dock iväg en snabbis till affären och shoppade lite basvaror som var slut. Också blöjor förståss =)
Ikväll har jag och sambon bara legat och kollat på en film. 30 days of night tror jag den hette. En vampyrfilm kan man väl kalla det. Men sånt gillas ju av mig =) Den får godkänt iallafall.
Jag är så sugen på en massa nya kläder. Är så trött på det jag har så jag vill inte se det ens. Plånboken säger nej dock tyvärr. Men minst två par nya jeans måste införskaffas pronto! Letar febrilt efter leopard jeansen från Cheap Monday. Inte hittat dom på nätet än, men det finns en butik i Gävle som har det märket. Kanske ska höra med dom.

Däremot har jag hittat en klänning som jag SKA beställa. Den är nog helt perfekt i mina ögon. Mönstret längden och skärningen. Im in love over and over. Nästa månad då du... då ska den bli min!!

image401

ja det var väl det... Ciao bellas

Nä vi tar en mysis från Chicago. Hard habit to break ... Cosy song to make sweet sweet love to.. ; )



♥♥♥

Kommentarer
Postat av: heidi

Klart d ska ha d där =O) du är mej en sann leopard älskare du. // Kram H

2008-01-22 @ 09:28:39
Postat av: sara

Re heidi: Men visst var den väl lite fin iallafall. =)

2008-01-22 @ 16:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0