Oj då!!

Nu blev klockan visst sådär sent igen. Och klädhögen på golvet som jag skulle ta itu med ligger kvar där den låg när jag började... eller inte började kanske jag ska säga. Det är väl dags att sova antar jag.
Har suttit och kikat runt lite och hittat en massa gobitar på diverse webbshoppar. Det är ett friskhetstecken iallafall. jag är sååå less på att se migsjälv nu för tiden. Usch och fy så jag ser ut. Som en blek fågelskrämma. Men nu har jag fått lite inspiration igen...resturera mig själv lite kanske =) Jag börjar få lite vårkänslor såhär mitt i januari gubevars. Men jag vill uppdatera mig lite känner jag... Hittat lite finfina grejer till resterande familjemedlemmar också. Men vi får väl se om jag gör nån framtida beställning.

Shayne Ward- No you hang up.

En ny favvis i mina öron... eller någorlunda ny iallafall. Men den e så nice =)



Sleep tight
♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0