Slut på det roliga.

Helgen är över och det är måndag igen om ca en halvtimme. Imorse så var vi iväg och åkte skridskor med lillan och Fanny. Dvs jag åkte inte, men dom andra. Första dagen på isen var ju inte så lätt för henne. Men det blir nog bra, bara hon får träna så =) Sen på eftremiddagen var vi till valboköpcentrum. Tjejerna hade presentkort från jul och födelsedagar på diverse butiker som dom satt sprätt på. Två tv-spel till fanny och kläder för sammanlagt 700 kronor på HM till dom båda. Lite av varje alltså. Käk på donken och sen hem igen. Jag klippte mitt visa kort idag för jag trodde jag tappat bort det (igen). Så jag ringde och spärrade det och sen hittade det iallafall... Oh well... Jag är iallafall bankrutt så det var väl detsamma. Ja det är sant, lönen kom i förrgår och idag två dagar senare så är jag pank. Är inte livet härligt så säg =)
image405

Good night
♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Heidi

Vad mysigt med skridskoåkning =O) Är d Jernvallen eller?

2008-01-28 @ 09:21:57
URL: http://cutedoddi.blogg.se
Postat av: sara

heidi: ja det är i ishallen =)

2008-01-28 @ 13:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0