Är det där min bror...?

Ja idag mår jag som jag förtjänar. Förstår inte hur jag kunde bli så jäklans full på det lilla jag drack. (Tre glas vin en öl och en cider). Kände när jag kom hem att... fasen va full jag är.
Men kul var det iallafall. Även om förfesten var betydligt längre än själva krogsvängen. Då vi inte kom ut förräns efter tolv. Men jag hade kul... Tror att jag pratade för mycket bara... Ajaj, min mun går i ett när jag är sådär dragen och det är kanske inte dom klyftigaste sakerna som poppar ut.
Sen när vi stod och dansade så såg jag nån i baren som kanske var min brorsa. Blev så osäker så jag tog tag i Jenny och frågade -Är det där min bror...? Jaaaa Sara Haha. Så jag gick fram till honom varpå han säger efter vi hälsat -Jag kände inte igen dig heller. Det är syskonkärlek det, snacka om att ligga på samma nivå..Haha.

Men det var några kända ansikten under kvällen iallafall. Kors i taket =O). Den första jag sprang in i var Smajl från jobbet. Han kom och dansade med oss sen, han gillar att dansa den killen. Sen var det en annan från jobbet (Helen) ...och så...ja det var väl dom det. Förutom brodern då.

Vaknade först klockan nio av att huvet höll på att ramla av mig. Fan va det värkte.... Treeeooo Ge mig nu!! Men jag orkade inte gå upp utan kom upp vid elva och kokade kaffe som jag pinade i mig och svepte en dubbel treo. Nykter i huvet men kroppen var full.. vingel vingel. Ringde Jenny för att kolla läget med henne. Kollade på gilmore girls i sängen och ringde sen min älskling som ju är i Strängnäs hos sina föräldrar med Julia.

Så nu mår jag mycket bättre =O) Ska ju iväg och jobba om två och en halv timme. det känns helt ok. Vi har så lugnt på jobbet nu och speciellt på kvällarna. Fan varenda pensionär är ju på sjukhus snart. Eller avlastning... Så det är inte speciellt ansträngande på jobbet just nu. Bara för att jag skriver det nu så blir det väl nått som händer ikväll så det blir jättestressigt...=0O

Tre bilder från igår.

Jättesuddiga bilder, men dom var så mörka så jag fick ljusa upp dom ordentligt.







♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Lisse

hahaha brossan...duuu vilket prog eller sida kör du alla bilder igenom????

2008-07-20 @ 19:19:36
URL: http://msme77.blogg.se/
Postat av: jenka

skoj hade vi:)

2008-07-20 @ 19:49:59
URL: http://jenkasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0