Båtliv = snålliv

OM det nu blir så att vi nu faktiskt skaffar båt så innebär det en viss förändring som iochförsig inte är så dum igentligen. Jo alla mina oexisterande pengar kommer att gå åt. Dvs jag kommer inte kunna köpa nått till mig själv på väldigt länge. När mina sk klädkonton är avbetalda så kommer det bli bättre men det är inte gjort i en handvändning precis. Och sen ska jag lägga undan pengar till våran familjecharter i vår.. Så ni hör nu är det händerna i fickorna som gäller.
Så då gjorde jag ett kollage som inspiration... med saker som jag redan har...typ. How clever i am!!
Och vad snygga grejer jag har till våra båtturer. Kläder efter väder liksom.



Och båten sen mina damer och herrar... Oj oj. Jag älskar den redan...



Hoppas hoppas!!! Ska provköras på söndag =O)

Övernattningsmöjligheter har den också med en ordentlig ruff. För som jag sa till min jenny idag. Vad är det för ide att köpa båt om man inte kan knu++a på sjön!!? Haha... Nä men jag menar det...på riktigt. Hehe.

Ja sen kan man ju åka på riktiga familjeturer också såklart...och sånt...

Nu ska jag bada och sen sova för nu är det visst natt igen.
See ya
♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Heidi

Spännande =O) ja då får man höra hur d gick sedan då.

Kram // H

2008-06-27 @ 21:12:57
Postat av: Anonym

Heidi: Ja och vi köpte den å, fast vettefan hur man ska köra den. Det här kan bli intressant ...och dyrt. kram s

2008-06-29 @ 00:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0