SEMESTERTIDER



Ja det är ju det nu iallafall för mig. Det känns bra...typ. Har inte riktigt kommit in i det än, brukar ta lite tid. Känner ofta i början att jag lika gärna skulle kunna jobba istället, men det är bara för att jag inte kommit ner i varv än. Det har väl inte hänt sådär jättemycket på dom här tre dagarna. Men igår var jag till Valbo med mamma och fick möbler till balkongen av henne. en tidig födelsedagspresent. Det blev jättefint därute nu. Så man vill sitta där och dricka vin...om man hade nått. Barnbidrag imorgon, tack gud!

Midsommar blir i strängnäs med traditionellt firande på dagen med dans och så vidare. Kvällen verkar bli nån slags fest med bekanta som jag inte känner...!? Det blir nog bra.



Ikväll spelar Sverige igen också... Hoppas dom vinner, men inte för min skull utan för allas våran husfrid..
=O)

♥♥♥





Kommentarer
Postat av: Heidi

Där tog husfriden slut Kullina !,, nämen vad säger du om att planera om rutten över midsommar ?

Vi kan väl dra till den där svartdramatjärn? I långdans och i språngdans med ett dragit glödande järn?

Kram // Gullstina

2008-06-18 @ 23:57:29
URL: http://cutedoddi.blogg.se/
Postat av: sara

re Heidi: Ja bra ide, då binder jag oss en midsommarkrans och hänger den om vårt hår. Vi ses där =O) kram s

2008-06-19 @ 12:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0