Sommarlov

Igår var det skolavslutning för Fanny. Äntligen så får hon sin välbehövliga vila. Hon sjöng så fint i kyrkan med sin klasskompis Ida. "Färger i en vind" från Pocahontas. Lite strul med micken för henne i början då den var trasig, men det löste dom snabbt och proffsigt tjejerna. Efteråt så åkte vi hem till mamma som dukat upp med tårta och blåbärspaj för att fira in sommarlovet. Det är en tradition som vi haft ända sen jag hade mina skolavslutningar då det begav sig.



Det var både vi från våran familj och syrran och hennes barn som ju också hade skolavslutning. Fanny och syrrans äldsta Astrid går ju i samma klass.

Här är Fanny och Ida i kyrkan. Det skakar för att jag hade skakadrenalin i kroppen av spänning och nervositet..haha.
Lägg marke till julia som ropar Hej Fanny några ggr i börja och syns i bild, lite senare vänder hon sig om och vinkar Hej Mamma... =0)



Stolt mamma säger hej då.
♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Heidi

åh, vad fint,, ryser verkligen,, hörde bättre hemma än på jobbet.

Kram och trevlig semester nu.

2008-06-12 @ 21:41:30
Postat av: Anonym

Re Heidi. Jag ska verkligen försöka koppla av, men än har jag inte kommit dit =)

2008-06-14 @ 23:58:52
Postat av: Lisse

Oj vad duktigt!!!



Du har verkligen parkinsson hahaha, trodde det skulle släppa efter ett tag men icke, hihihi

2008-06-21 @ 11:03:52
URL: http://msme77.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0