Vilken ovanligt lång helg det här har varit känns det som

Men det är klart att den inte varit längre än normalt.
Idag var vi iallafall till marknaden i oklahoma. Köpte precis det som jag visste jag skulle införskaffa. En langos och en herrklocka i modell stor. Bild kommer sen.
Lillan fick lite pyssel att greja med i vagnen så hon inte skulle bli sur. Regnet öste ner första förtio minuterna, men vi var utrustade med paraplyer och jättebra regnskydd på vagnen så det var ingen fara på taket för oss.

Fanny var under tiden på Amy Diamond med kusinerna i Högbo.
Och älsklingen min... Ja han åkte båt såklart.

Senare på kvällen så tog vi en liten tur till i båten tillsammans, men molnen hopade sig och vi vill ju inte vara ute i båten om det börjar åska så det blev bara en lite kortis.

Nu väntar jag bara på att lillan ska somna så jag får ta och bada. Insmörjning av pigmentförändrande medel ska också ske för nu har jag nött bort allt gammalt och ser ut ganska precis som ett spöke. Och det ska tydligen komma en värmevåg framåt mitten på veckan så jag får föbereda mig på att det kan bli baddräkt på liksom =O)

Skickar till sist en hälsning till jenka som är på nuppresa på Mallis med sin nya kärlek.

Pussellipuss
♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Lisse

Men Sara hahaha det står ju på leg'et haha

2008-06-30 @ 22:05:51
URL: http://msme77.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0