Jag säger ju att det bara är måndagar ju...! =)

För nu är det ju måndag igen... eller tisdag igentligen. Idag jobbade jag till klockan sexton!! Bahh!! som en heltidare, värsta grejen för moi förstår ni, känns som blev straffad för nått. Man kan inte tro det men det är en ganska stor skillnad att få gå hem klockan två istället. Haha oh well.
Bidde ingen mary Kay utbildning idag heller. Men nästa måndag har jag och jossan spikat in nu iallafall. Har ju som sagt utbildning i tre timmar varje måndag i gävle. Valfri ska väl tilläggas, det beror väl på hur mycket krut man vill lägga på det här. Och just nu så vill jag ju lägga massor med krut på det här. Vi vill ju utomlands i höst och då måste det sparas money =)

Nu ska jag sova.

Lämnar er med två(helt olika) låtar som får mig att smådansa fram där jag vandrar runt in the ghetto (my work) på dagarna. Just nu blir jag glad när p3 drar igång nån av dom här visorna =)





♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0