Det blir en ny telefon

Egentligen är det så att Fanny behöver en ny telefon så jag kan nå henne när hon är ute med kompisarna här i området på kvällarna. Och eftersom det absolut inte är något fel på min nuvarande så får hon ta den och jag byter upp mig till en ny och förlänger bara abonnemanget som jag har. Skulle aldrig bara byta för att jag ville ha nått nytt annars. Men det här är en bra lösning tycker jag. Jag har beställt min telefon på Intropris.se. Jag beställde även min gamla därifrån.
Det är en Sony Ericsson W890i. Jättetunn, bara 9mm. Det är en walkmanphone så man kan ha musik i den och det viktigaste utav allt för mig....radio. Jag är beroende av det när jag jobbar. Annars så hade jag valt nån annan. Kamera och sånt är det väl också, men det är mindre viktigt. Den finns även i brunt som också var snyggt, men jag ville absolut ha en silverfärgad.

image462

Mm... det blir nog bra.
♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Lisse

Så du går men mobil-radion på under dina arb. pass???

2008-05-13 @ 21:23:09
URL: http://msme77.blogg.se
Postat av: sara

Re Lisse. ja mellan pensionärerna och så... =)

2008-05-15 @ 15:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0