Knivigt att skriva med nymålade naglar.

Har suttit vid datorn ikväll och fixat iordning nya nagelförlängningar på mig. Hockey VM inne på tvn är inget för mig...kanske om dom går till final. Lovern sitter därinne med en kompis och tittar och ropar Jaaa och Neeej mellan varven så jag vet inte alls hur det går.
Köpte ett nytt nagellack idag som jag tyckte var så fint, men nu på fingrarna så vet jag inte alls om det var så fint...eller ja kanske. Korall kan man kanske kalla färgen...eller laxrosa.

Sitter samtidigt och lyssnar på fin musik på youtube, my favorite place on the net =)
En av dom bästa sommarlåtarna är den här med Tomas Ledin. jag älskar att spele den här på hööög volym när solen lyser ute och balkongdörren står på vid gavel.
Just den hemknåpade videon i den här versionen är ointressant. det är låten ni ska lyssna på. Sen är ju texten alldeles sann och alldeles fantastisk.



jag vill ha lite värme nu. kollade på smhi's hemsida och framåt tisdag så såg tempratuen ut att kunna stiga lite. Typ 13 grader iallafall.

(lite väl abrupt slut på den här låten märkte jag nu...oh well)

Nä nu ska jag sova, goodnightey y'all

image464
Oops almost naked.... Pinsamt ; )

♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0