tjohej tjohoo

Lägesrapport från ****gatan 2*. (Very undercover right...)
Jaha ja. Lördag morgon. Julia har feber...Igen!! Poor thing, det har varit jobbiga månader den sista tiden för henne rent sjukligt. Det tar bara om och om igen. Men vad göra =)
Jag har besök av världens kanske största vagel i ögat. Om jag tyckte den var stor igår så är det inget mot vad den är idag... Ser ut som jag fått mig ett kok stryk.

Jobbar ikväll från klockan fyra. Sen är det ju eurovision klockan nio också. Men då har jag slutat och kommer bara missa lite ibörjan. Vilket inte gör så mkt.

Aj aj.. mina fingertoppar. Tog av mig tipparna för nån dag sern och igår fick jag rus och bet av alla mina naglar ner till ingenting. Nu värker mina fingertoppar så jag måste verkligen ta och fixa till naglarna pronto igen. Men det tar lite tid och ibland så har man inte riktigt nån lust till det. Två timmar får man iallafall räkna med att det tar när man gör båda händerna från scratch.

Hittade den här klänningen för ett tag sen och den är sååå jag. 40-tals rettro så det skriker om det. Jag älskar den. Kan man verkligen ha pärlor till på klassiskt vis eller tuffa till den med svarta klackar och rufsigt hår... you know
helt underbar och absolut inte trendig på nått vis...which i like♥



Sen hittade jag även en sk maxiklänning som föll mig i smaken. Men på mig blir ju inte nånting speciellt maxi pga my hight. Och jag vill att den ska ända ner till marken. Så jag får helt enkelt ta och sy om den lite...as always. Sista volangkanten på tiocm ska klippas bort och där ska ett svart tyg sys på som räcker precis ända ner sånär som på just tio cm. Där ska det bortklippta tyget på igen för att skapa en känsla av att den är sydd på det viset. Den kommer bli lång och det kommer bli snyggt!!!


Perfektum =)

Nu lite charlotte och Hero för dagens uppladdning. Den officiella viden till låten... Inte så himla bra igentligen. Men låten är ju nice. iallafall i sammanhanget.




♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0