Det snöar

Åh huuuur ska jag göra, jag måste ringa till jobbet snarast och säga om jag kommer imorgon eller inte. Jag hostar och snorar som en tok fortfarande. Julia är ganska pigg faktiskt lite snorig men inte alls särskilt mycket. Så hon skulle nog vilja leka med kompisarna imorgon på dagis. Och så har jag punktering på min cykel vilket innebär att jag isånafall måste laga det idag. Suck och stön!
Skulle ner till båten var det tänkt och kolla på nått vatten som samlat sig på pressenningen medans det var ljust ute, men vi har helt slut på blöjor så jag tar mig ingenstans just nu. Hemma kan hon vara utan och springer duktigt på toaletten. Men så fort man drar på henne ett par byxor så glömmer hon bort och kissar i dom. Inte så kul när det är skitkallt ute.

Vojne vojne, sicka problem...





♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Heidi

Jaha??? Markan var ju visst,, hm... Möte kl 14 ju??

Får ta d i morrn isf torsdag / Tjingeling !!

2008-11-19 @ 12:53:00
Postat av: H

D andra hade redan fixat d =O),, nu är d seglivat på jobbet,, alla är typ borta rulla tumme

2008-11-19 @ 18:24:26
Postat av: sara

re heidi: Jaha tom jag är borta. =O)

2008-11-19 @ 21:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0