Fucked literally...

Yep im fucked. Idag klappade en jobbkollega mig på magen och log misstänksamt... Gravid? NEEEEj det är jag inte.
Det är andra gången ...nej tredje gången i år. WTF!!!
Ja jag har väl inget val än att en än gång bege mig in i viktklubben med mig själv.
Det firade jag med att äta upp ett mumsmums paket när jag kom hem. Jamen då slipper jag ju den frestelsen iallafall imorgon, im not stronger than that.

Gravid my as... Overweight kallas det.

Och ja jag ska gå och sova nu, var bara tvungen att ...äta lite. Och skriva av mig.

Imorrn ska jag träna arslet av mig och bara ät nyttigt =O) Typ..



And a merry christmas to you to... Bitch!

ψψψ

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha förlåt men ditt inlägg var faktiskt kul=)



Jag vill nog komentera och säga att du e så jäkla snygg Sara, att dom tar dig på magen är nog bara avundsjuka vill jag säga!!!

Haha bitch, lär nog hålla med om det;) Hahaha

2008-11-25 @ 01:26:32
Postat av: Jenka

Oj! glömde skriva att det var jag i inlägget uppe hehe. Puss gumman! love you!

2008-11-25 @ 01:27:56
Postat av: Heidi

Fast vadå är d fler som påpekat din mage ??? Banna!!! Nä ge dem på moppo snygging =O)

2008-11-25 @ 20:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0