Måndag 17/11

Jag bestämde mig i morse för att vara hemma från jobbet ännu en dag. Känner mig allt annat än pigg och skulle faktiskt inte alls orka springa rut och passa upp och städa på kommando. Jag är ju ledig imorgon så jag hoppas på att vara piggare på onsdag. Om nu inte Julia blir dålig, det finns vissa tecken på det tyvärr. Vi får se. Nu har vi haft en mysmorgon hon och jag. Legat i sängen, hon med sin flaska och jag med en kopp kaffe. Nerkurade tittandes på PolarExpressen. Mysig film som jag faktiskt bara sett delar ur förut. Och Julia hade inte sett den alls. Så gosigt har vi haft det =O)



Jag tog nog ut mig lite för mycket igår med städning av lägenheten. Men jag kände när jag vaknade att "jag kan inte leva så här", det var förfärligt ska ni veta. Jag orkade dock inte alla rum. Tänkte försöka ta kök och Julias rum idag. På eftermifddagen då. Just nu ska jag gå in i sängen igen och titta på en film. Är sugen på en favvis faktiskt. "Love Actually" tänkte jag. Tänk vad jag tittar på film nu då. Tittade på SATC filmen i fredags när jag åkt hem tidigare från jobbet. Iallafall halva, somnade mitt i. men såg klart den dagen efter. Tredje gången jag såg den nu, men det är ju en sån film som man kan se om och om igen. Ungefär som "Love Actually" som jag nog ska se nu. Vila min kropp och ta det lugnt.

På återseende..
♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Heidi

Mysigt med filmer,, vi har ugglat härhemma med Tingeling bla =O) Ses På onsdag eventuellt.. Kram,kram.

2008-11-17 @ 18:13:23
Postat av: paula

Hej

Såg din blogg via alexandras modeblogg.

Såååååå mysigt det lät att ligga o glo på film o mysa i sängen....

2008-11-18 @ 10:08:45
URL: http://gullfubbick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0