Empty

Idag känns det konstigt. Jag skulle på Ladies Night igår med goda vänner. Vi skulle träffas klockan fem på en resturang i gävle och sen åka till arenan och titta på Peter stormare och co. Jag har vetat om detta nu sen i våras då biljetterna köptes. Skyndade mig hem från jobbet igår och hoppade in i duschen. Medans jag stod och sminkade mig så kände jag som ett tungsinne rulla in. Allt blev fel och jag blev långsammare. Fick ringa och säga att jag skulle bli sen. Sen stod jag där i full festmundering (klänning tom) örhängen nya naglar , dom lårhöga stövlarna stod och väntade i hallen. Och jag har aldrig känt mig så ful... tjock ful och äcklig. Jag hatade allt med mig. Luften gick ur mig och jag kände mig så ledsen, ville bara gråta. -Jag vill inte åka. Älsklingen pushade och stöttade men jag ville inte. Kastade av mig klänningen, drog på mig morgonrock och duntofflor och la mig under täcket. Sminkningen alldelles randig av mina tårar. Låg i sängen och tittade på Gry Forsell i sommarkrysset som stod på scen i en liten sommarklänning och frös.  Sen somnade jag... vaknade tolv av att älsklingen klädde av mig. Sen somnade jag igen och sov till elva idag. Känns inge bättre faktiskt, men idag har jag ingen press att se bra ut. Ska bara jobba från klockan fyra och där är det ingen som tittar på mig.

♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sara jag tycker alltid att du är vacker men sådär är d ibland, Jag kände att du inte var där, att nåt var knas.

Jättekram // H

2008-09-14 @ 12:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0