Fredag...

Tgif...or not. Jag jobbar ju hela helgen så jag är väl inte så taggad igentligen inför dom närmaste dagarna. Oh well...
Sväriasrna kommer opp imorgon och stannar till söndag, det ska iallafall bli trevligt. Båten ska ju upp ur sjön för säsongen och det ska byggas ställning som man kan dra över en pressenning över osv.

Jag har tvättid just nu och hade satt klockan på halv nio så jag verkligen skulle komma upp i tid. Shit va trött jag var. Stod faktiskt och funderade på varför mjölken rann så sakta ner i kaffet när jag sen kom på att det var ju fil som jag höll i. Helleguuu =O)

Men nu är jag pigg igen och ska slutföra gårdagens påbörjade städning.
Gjorde fint i sovrummet igår och i vardagsrummet. har haft vita längder i fönstret i vardagsrummet och nu har jag lagt till bruna på varsin sida för att få ett mer ombonat intryck. i sovrummet så kör jag med olika teman. Beige och svart är grunden där inne sen förändrar jag med en färg på gardiner och filtar. Haft rött , turkost och vitt som accent bla. Nu snubblade jag över billiga panellängder på dollarstore i svart och lila. Så då fick det bli höstens färg. Jag är igentligen inte så mycket för just panellängder även om det faktiskt hänger att par i köket just nu. Lite för rakt och platt för min smak. Men jag brukar köpa det ändå och kan trycka ihop upp till fyra stycken matchande färger på varje sida i ett fönster på samma gardinstång. Det blir inte så otokigt =O)

Välkommen till en liten rundtur i våran verkstad ; )
Dörren in leder från hallen.


Mittemot sängen sitter LCD tv,n. Den har inbyggd dvd på baksidan vilket är fiffigt. På samma vägg som dörren är har jag en lång byrå med en del av mina kläder. Ovanför hänger loverns gitarrer och Jimmy Hendrix.
Kristallkronan är inköpt på Ove Janssons. Det mesta här inne är varken dyrt eller nytt förutom just loverns elektronik. jag anser att gammalt nytt billigt och dyrt blir den bästa mixen. jag brukar säga... Ingen vill bo i ett IKEA hem. Så opersonligt.

♥♥♥

Kommentarer
Postat av: jenka

vad fint det blev gumman! du har alltid haft ett gott öga för inredning!!!

2008-09-26 @ 20:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0