Helgen är över

Nu har jag jobbat min helg för den här gången. Trevligt. Imorgon är jag ledig och ska ta itu med balkongen på allvar.
Nu är jag trött, har suttit och betalat räkningar. Det var verkligen extra hemskt den här månaden då jag har varit hemma och fick en rejält dålig lön. Uj uj hur ska det gåååå. Och Fanny som fyller år snart. Vad ska man hitta på till henne måntro... Kommer nog på nått. Everything is going to be ok.

Fick ett mail från tradera om att jag vunnit en auktion. Jahopp, den hade jag glömt bort. La ett skambud på en liten klänning. Trodde väl aldrig jag skulle vinna, men jag gjorde tydligen det. Tror det blev förtio kronor inklusive frakt. Jag tar mig råd =O)


Lapparna kvar minsann. OCH leopardmönstrad... hade jag väl aldrig kunnat tro.

Nu så... ska jag sova.
Pöss på er.
♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Heidi

Hej Vilken Saraklänning =O)

Nu var d längesedan igen saknar I morgon tar vi itu med den vi delar vårdnaden om =O) Barnmatshandling vankas tror jag /Kram H

2008-09-29 @ 16:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0