Rakt ut i mörkret

Jag fick min efterlängtade "powerwalk" (gillar inte det ordet) tillslut. Klockan åtta drog jag på mig skorna och stoppade lurarna och drog ut på en rejälsväng. Kylig och stjärnklar kväll. höll mig på upplysta vägar nu när det är kväll. på dagarna går jag ner mot sjön och där vill jag inte gå nu. Det är så fantastiskt skönt att göra detta så jag vill aldrig vara utan det igen. Frihetskänslan är total, bara jag och vägen...



Men allra skönast är att komma hem till trappen nedanför och sätta sig ner och varva ner och torka svetten i fem minuter. Och sen stretchingen såklart... underbart. Nu ska jag dricka kaffe och sen duscha. Sen blir det ett eller två glas vin i soffan framför en film med loverboyen min.

Trevlig kväll.
♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0