Tjofaderittan Lambo

Hej på er alla mina två läsare..eller hur många ni nu e. Jag brukar aldrig kolla nån statistik. Boring och ganska ointressant när jag i grunden skriver för att det är kul för min skull.

ANYWAY... Idag har jag jobbat mellan 16 och 21. Kan mycket väl ha varit årets tråkigaste kväll att jobba på. Varför...? Ja  inte vet ja. Just plain BORING.
Och jag hämtade ut mitt proteinpulver idag och tog med till jobbet för jag tänkte ha det som kvällsmat...typ. Iallafall så är det jättegott =O)..... INTE!!! Blääääääääääääääääääääääääääääääääää, kräkvarning fy fan!
Men har jag köpt det så ska jag fanimej äta/dricka upp skiten. Gick och rapade hela kvällen och varje gång kom smaken upp igen....Brrr usch.
Men jag blev rätt mätt på det iallafall.

Imorgon ska jag gymma så svetten lackar. Då tänkte jag ta ut en timme friskvård och sticka till badhuset och köra musten ur mig totalt. Lovely =O). Så jäkla skönt på riktigt.

På förmiddagen idag så var jag med mamma till biståndsgruppen i valbo och skulle lämna en massa kläder. ETT par stövlar lyckades jag rensa ut...haha. Nästa gång blir det dfenitivt Fannys garderob som ska rensas på massor.

Och naturligtvis så kan jag inte gå in på ett secondhand ställe utan att komma kvittrande lycklig ut med ett fynd. Idag blev det storslam i form av en Gucciväska (Hobo Horsebit, den lilla) och en liten rosa partyvariant från Louis Vuitton. Jisses vilka fynd. OCH...och en vit pälsmössa som jag ser ut som en tsarinna i. Åh vad den är fin. Längtar tills jag får använda den. Fiiin. Längtar tills jag får använda alla mina pälsar faktiskt. Nästa månad kanske man kan börja.


Påminner om den här lite.

Oj oj, nu måste jag sova ju.

Btw vad ska vi ha som fredagsmiddag ? Kan tänka mig att slänga in lite carbs faktiskt. Det är ju mysfredag ju.

♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Björnfitta?

2008-09-19 @ 13:38:57
Postat av: sara

Re anonym vilken jag trorjag vet att det är.... Nej en sån mössa ser helt anorlunda ut. get whit the program mr..

2008-09-19 @ 18:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0