Update tuesday

Idag jobbade jag till klockan två. Sen snabbt ner på gymmet och körde förbränning så svetten sprutade. Sen en snabb dusch och på med kläderna för att hämta julia på dagis klockan tre...puh. Bråttom men det går =O)

Man får använda sig av den lilla tid som man har liksom. Fast jag lär nog lägga i en högre växel gällande träningen. Ska fundera på det hur det skulle kunna bli... Mer resultatinriktad på nått vis.
Mitt lilla projekt som jag håller på med nu angående kolhydrater funkar ganska så bra faktiskt. Tre kg redan (klappar mig på axeln). Men det är långt ifrån klart ska ni veta. Magen ska bli tight som fan.... ja eller så inte så slapp som nu iallafall. När jag kommit dit jag vill mer eller mindre med just mage och rygg så kommer jag utöka träningen med armar och till viss del ben. Men mest armarna mina skulle må bra av lite toning. Men framförallt så är jag ju så jäkla svag i armarna så dom behöver sig en rejäl styrkeboost.
Jag äter ju levaxin varje dag och kommer så att få göra till den dagen jag lägger näsan i vädret. En bieffekt av den medicinen är benskörhet.. Så det är faktiskt på tiden att jag börjar ta hand om mitt skelett så jag inte faller ihop fullständigt så småningom. Och det är inte på låtsas... det är på riktigt. Träning bygger ju upp skelettet och inte bara musklerna.


Min fina pälsmossa som inte alls är på något sätt äkta. jag provade sånna också men mitt väldigt stora huvud behöver stretch runt sig för att nått ska gå på och då passar inte stumt skinn. Naturligtvis mycket finare i real life.


OHHH!! Föresten. Älskling håll i hatten. Jag har köpt en ny vinterjacka....tadadadaaaa. Jag veeeet inga fler inköp. Men jag måste ju ha en varm jacka till vargavintern som är på intågande och jag vägrar VÄGRAR att gå i den jag haft i TRE säsonger nu. Så nu vet ni det också =O) PÖÖÖSS.


Fast svart. Tråkigt kanske men användbart. Inte så häpnadsväckande modell heller.. Men praktisk varm och användbar är orden ni söker.

Herreguuu sleeping time
♥♥♥




Kommentarer
Postat av: Heidi

Hej snygging =O) å tre kilo är ju jättebra =O) ett stort grattis till dej hurra,hurra,hurra och kram

2008-09-24 @ 08:08:26
Postat av: Lisse

Haft struma???

2008-09-25 @ 20:35:32
URL: http://msme77.blogg.se/
Postat av: Lisse

Haft struma???

2008-09-25 @ 20:35:46
URL: http://msme77.blogg.se/
Postat av: sara

re lisse: nope. opererat bort hela sköldkörteln när jag var tolv då den var helt täckt av en otäck tumör.

2008-09-26 @ 10:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0