Det var då den...!

Är det inte migrän så blir jag förkyld när jag e ledig. Så surt! Känt av halsen i några dagar men hoppats att det inte skulle bli mer. Vilket tyvärr det blivit. Riktigt äckligt dunderförkyld har jag gått och blivit. Jag som hade planer för dagen ang sortering och gardinsyning. Jag blir svettig när jag går mellan sovrummet och köket och det bara snurrar i huvet. Men jag tänker trotsa det nu och så sakteliga ta ut Julia en sväng. Såg att det växte vitsippor en bit härifrån så vi går nog dit så får hon roa sig där en stund medans jag sitter på en sten och halvdör. Fanny har åkt till stallet och ska sen in till BB i gävle och hälsa på sin nya lillebror som är knappt två dagar gammal. Liten skit är det bara två kilo och 44 lång. Har sett bild på honom och han var så söt så.



Bye

♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Heidi

Krya på dej vi ses nästa vecka =O) kram

2009-04-23 @ 22:30:00
Postat av: THELIFEOFFANNY

JÄTTE FIN BLOGG :)



Hur länge har du bloggat? :)

2009-04-23 @ 22:36:35
URL: http://thelifeoffanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0