Några rader

Idag höll jag på i min garderob och vek och sorterade kläder och skor. Provade lite och så. iallafall så drog jag upp mina byxben upp över knäna och ställde mig framför spegeln för att se hur ett par av skorna såg ut.

AAAHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Där det förut satt ett par smalben sitter numera ett par tjockben!! Jag har TVÅ LÅR nedanför knäna!
Det var vitt vågigt och allmänt fettigt. Så har jag aldrig sett det förut.

I discust myself.

Nä Nu Jävlar i min lilla låda är sötebrödsdagarna slut!!

Over and out

ψψψ

Kommentarer
Postat av: Heidi

Hur gör du djävulsgafflar?

Jag tror bara att ditt huvud spelar dej ett spratt, vad är d för skor som får deja att se ut så? Kram på dej

2009-04-20 @ 08:38:11
Postat av: Nanni

hörruduru! det tror jag ju inte ett dugg på damen! Jag tror att du ser något som inte finns jag! thats it! förresten så kommer receptet ut på våran blogg så snart Helena är hemma från skolan!



kramis!!

2009-04-20 @ 13:11:48
URL: http://aquaofvitae.blogg.se/
Postat av: Sara-Lis

Vad är det för spegel du har ? Den stämmer inte med verkligheten .Du är absolut inte tjock tvärtom väldigt smal.Så lägg de där bantningstankarna på hyllan

Laga till en god måltid och njut av maten och livet.

2009-04-21 @ 13:43:08
Postat av: sara

Re Alla: Tack kanske överreagerade lite, men jag är långt ifrån nöjd.

2009-04-21 @ 15:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0