Nu börjas det

Lika säkert som att vi ställer om klockan på våren. Lika säkert är det att jag får slingsjuka ungefär samma tid. det börjar suga i februari redan och då börjar jag lugna ner mig med färgning fär att inte mätta håret så mycket. Sen i april är det sjuuukt svårt att hålla sig. Ikväll sitter jag med mellanbrun färg i håret för att få bort allt rött. Då har jag samma färg som utväxten sen. Och om några veckor då håret fått lugna sig lite blir det slingingtime. Det är så kul!! Nu har jag aldrig haft rött under förr så jag hoppas att det inte blir oranga slingor sen. Det är det enda jag oroar mig för just nu.



♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Heidi

Vilken rolig bild du hittat, beskriver ju din fasa perfekt =O)

2009-04-16 @ 18:28:25
Postat av: Nanni

HAHAHAH!!! Du är rolig!

det är ungefär som jag, jag genomgår varenda vår en identitetskris, blond eller brunett?! ujuj, men i vå blir det blont.. haha! indentitet!

2009-04-17 @ 17:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0