Tre dagars ledighet

Och två av dom har hittills präglats av mitt huvud. Jag har levt i en dimma. Gårdagen var hemsk, axeln nacken och vänster sida av huvet värkte mig till vansinne. Värktabletter har inte hjälpt nånting som vanligt. Idag har jag sovit vilat sovit handlat och vilat. Har fortfarande ont i huvet. Nacken har gett med sig en del så nu är det mest spänningshuvudvärk.  Kan inte göra annat än att vila igentligen. Försökte mig på att städa igår, gick inte bra. Men jag skötte tvättstugan iallafall. Hade sett fram emot ledigheten, men jag hade hellre jobbat om jag sluppit det här. Hoppas på att vakna upp ur dimman till imorgon.

Annars så har kvällen varit bra. fanny sover hos en kompis. Julia har legat i hennes säng och kollat på video, hon älskar att  få vara i Fannys rum. Hon får igentligen inte det för hon river så hemskt, men ikväll var hon lugn och stilla och bara tittade på Fannys vhs band. Vi gjorde hemmagjord pizza och tittade på film. Lugnt och bra.

Nu ska jag sova, för jag är konstigt nog trött..

♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0