Bildregn

Lika bra att köra två inlägg på raken så man e garderad.


Här bor vi.


Insidan på ytterdörren.


Hallen. Doftljuset från Yanke Candle var dyyyyrt och ska lukta pepparkaka.
Till viss del gör det de, men det luktar väldigt illa också. Köp inte!


En eeeen i zinkhink som jag sågade på baksidan. Sågade mig lite i fingret när jag ändå höll på.
(Ignorera stövlarna som nån..harkel.. slängt på hallgolvet )


Kitchentable.


Window.


Julblommor. Fusk. Men dom andra (levande) dör ju bara..


Halmhjärtan. Jag vill poängtera att dessa och halmänglarna i köksfönstret hade röda band från början men jag har bytt ut dom till vita. Och varför poängtera detta.. igentligen.


Matsalsbordet.


Köksbänk. Alltid redo för glögg och pepparkakor i juletid.


Vardagsrumsfönstret.


Julgrupp som jag gjorde och gav bort.


Rosa skurhink och en hemlig gäst.


Och ja det är inte julsakerna på bilderna som är med i filmen. Därav den kassa bildkvaliteten.

Också vill vi ha lite snow now please.
Säger som Boys 2 Men.. Let it snow..




♥♥♥






Kommentarer
Postat av: Heidi

Vad Julfint ni har d =O) jag gillade advenstljustaken xtra mycket med siffrorna =O) Vad har du köpt dessa?

2009-12-13 @ 17:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0