Jag lever i allra högsta grad.

Åhhh men gu`va taski ja e på att uppdatera nu rå...
Ja ni får slå mig lite om ni vill, det går bra.

December rullar på och jag går runt dagarna i ända och gnolar på jullåtar och myser. Pyntar och pyntar för att skapa det absoluta julmyset här hemma. Ja julstök i all ära men gud va stökigt det är just nu. Men det ska jag ändra på.
Ikväll har jag satt ihop två pepparkakshus som tjejerna fått dekorera efter behag.
Julia gick "all in" medans Fanny tog ut konstnärssvängarna.







Det är fredagsmys det.

Slänger in lite fler bilder från tomteborg på en gång.



Träffade tomten som frågade vad dom ville ha i julklapp. Julia sa "en rosa dator". Då tomtef*n svarar att då skulle han minsann ordna det.... Öhhhh Ok. Tack för den tomtejävel.



Fiskdamm.





-Åh fiska..värsta pinigt ju! Hehe..

♥♥♥

Kommentarer
Postat av: daa. '

asså, den där 'Fanny' om hon nu är 12? varför bete sej som 7 typ? asså seriöst. en hello kitty i julklapp? da.

2010-01-21 @ 15:35:35
URL: http://http://amandavardet.blogg.se/
Postat av: Sara ägare till bloggen.

ja du ditt lilla pucko. Det kan du fundera över om du vill =O)

2010-01-26 @ 14:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0