Imorgon är jag ledig

Vilket egentligen innebär att jag ska städa. Städade och gjorde fint i söndags... det syns inte mer kan jag säga.

Är inne i en bloggtorka just nu och orkar inte skriva just nu. Men det blir så ibland. Går i skov för mig det där.

Gjorde en jättegod "coleslaw" ikväll. Nästintill helt fettfri också. Perfekt som sås/sallad till all min kyckling och fisk just nu. man vill ha nya smaker iallafall jag. Älskar mat. Älskar att smaka på maten, sitta länge och ha familjen samlad vid middagsbordet. Men jag har gett upp det nu. Det blir aldrig så. In med maten fort fort och sen resa på sig är hacket i skivan, om och om igen.  Nu har dock julia börjat sitta med vid bordet och äta vilket inte skett så många ggr förut. Och det är så mysigt.
Känner inte riktigt att jag kommit igång med min nya livsstil ännu. Oorganiserad och halvfattig gör att jag får skylla mig själv. Kvällarna är farligast. Då kommer sötsuget och framförallt röksuget. Jobbigt att sluta med båda samtidigt måste jag säga.

Nu ska jag fortsätta titta på "The Hills". det är vad jag gör på kvällarna. The hills, The city, The Rachel zoe project osv... På internett då såklart. Love it

Imorgon kommer det en ny liten människa till världen. Välkommen du underbara lilla..

Kommentarer
Postat av: ♥ ♥ ♥ bambi ♥ ♥ ♥

Åh, du borde lägga upp receptet på coleslawen på din blogg!

2009-02-14 @ 00:19:01
URL: http://bambi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0