Natt igen

Nu är fannys rum mer eller mndre klart. målningen får bli vid ett senrae tillfälle. jag har bara en hög med strumpor som ska sorteras kvar nu... Ja sen är det ju resterande delar av lägenheten också... och det är en hel del kan jag lova. men iallafall så kommer min mamma hit imorgon och hämtar fannys gamla skrivbord och lite annat och kör till återvinningen. Skönt =O)
Och en hel svartsäck med kläder har jag rensat ur hennes garderob. Kanske tar min sen..hehe. jovisst ....

Nu ska jag dona klart här så jag också får sova en stund. imorgon kväll är det jobb som gäller och så vidare hela helgen. Min lilla ofrivilliga vila är över nu. Hemskt det lät då..

En extra kärleksfull tanke till min kärlek som har det ganska jobbigt just nu. Så länge vi har varandra så ordnar sig resten♥

(Bloggen ser jättekonstig ut just nu... hm. kanske den har fått en förkylning..)

♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0