Så sjuk så sjuk...

Imorse var Julia som en kamin igen. Jag var dum nog att ge henne alvedon... Why? Det resulterade i att hon blev jättepigg och klättrade och hade sig. Sen kom ju naturligtvis febern tillbaka med full styrka och Julia somnade på vardagsrumsgolvet. Man förskjuter ju bara sjukdomen när man ger alvedon i onödan.. dumt av mig. Jag kommer att vara hemma hela veckan verkar det som nu. Jobbar ju bara måndag till onsdag dagtid. Sen är jag ledig torsdag och jobbar fredag - söndag kväll. Dom skiften kommer jag ju kunna göra för då är ju andra hemma. Men Julia kommer inte hinna bli frisk till onsdag så det blir en hemma vecka för mig också. Ska försöka hinna med att fixa i Fannys rum som nu ser ut som jerusalems förstöring. Ett stort skåp därinne ska förmodligen hämtas idag av syrrans man. Då får jag lite spelrum och kan fixa lite på riktigt.
Stereon hivade jag ju till återvinningen för den var bara stor och klumpig och desutom trasig. Fanny lyssnade aldrig på den för det var så komplicerat att få igång en skiva. Nu har jag köpt en mindre åt henne som är lättanvänd och inte tar nån plats. Man kunde även spela mp3 skivor på den vilket är bra. Slängde i en klockradio i ordern också så hon får ett eget larmsystem om morgnarna. Båda är från Philips så jag hoppas ju på viss kvalitet.




Tog dom på mitt onoff kort som jag har. Det använder jag ju aldrig annars och det var länge sen jag hade nån betalning på det. Det här blev inte alls så dyrt (ca 600) utan kommer att betalas av på max två månader.

♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0