Uppdatering av blogg

I torsdags var jag ledig från jobbet och ägnade min dag med att springa upp och ner i tvättstugan. Kunde inte förstå varför jag kände mig så extremt matt i kroppen. Men det uppdagades på kvällen då jag hade mått illa ett bra tag och förstod att det var magsjuka på intågande. Sagt och gjort så spydde jag hela natten och sov halva fredagen. Sjukanmälde mig för jag skulle ha jobbat fredag kväll. Ikväll (lördag) gick jag då iallafall till jobbet och det var det jobbigaste passet jag gjort på länge. Inte jobbmässigt då det var ganska lugnt på den fronten tack och lov. Men jag var allt annat än pigg och kry. Nu är jag dock hemma igen och känner mig lite piggare. Brukar vara bra att jobba för då tvingas man komma igång vilket är svårt när man går hemma och blir ännu mattare.
Att ligga i sängen så mycket gjorde även att jag fick mig en sjuk spänningshuvudvärk som jag bråkat med sen i går morse. Den kommer som vanligt från vänster axel. Jag smörjer och masserar och har mig för att slå på blodflödet upp i huvet igen, men det brukar vara lönlöst. Oftast så sitter det i  i tre dagar innan det ger med sig. Ikväll så fick jag prova den nya "Eaze sprayen" som man ska spruta på ömma områden av en pensionär. Blev grymt överraskad efter tio minuter då min axel var helt bedövad. Stel ja men inte ont. Fantastiskt, jag måste köpa den. För att ha ont är ju en ond cirkel då man spänner sig och får ännu ondare. Nu känner jag ju inte ontet i axeln och slappnar auotmatiskt av och då kan blodet flöda fritt och spänningshuvudvärken ger med sig. Magi!!

Kände för en filmkväll när jag cyklade hem ikväll. Men båda tv aparaterna är upptagna så det verkar inte bli så. Finns några filmer som jag skulle vilja se nu faktiskt..

Nu ska jag... jag vet inte.

♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0