Sicken typ!!



Vi hittade ett hus. På Hemnet. I Sandviken. Nära dagis och skola. Massa rum. Det var Vårt hus! Det var till salu. Vi skulle på visning. Huset med stort H. Färdigmöblerat och klart i mitt huvud..typ. Jag sov redan i sovrummet. Lagade mat i köket. Kramades i hallen.
Ägaren bestämde sig för att inte sälja...

Vilken jäkla typ!!

Han bor just nu i Vårat hus!!

Jag gråter blod....

Min kära sambo säger att jag inte får bli så känslomässig över saker som är långt ifrån klara. För jag blir ju så fruktansvärt besviken. Och jag försöker tänka att det fanns en mening med det där också. Men det är sååå svårt.
Jag vill ringa på "vårat" hus och trycka upp ett finger i ansiktet på karln och säga att nu jävlar flyttar du ut härifrån pronto!

FÖR DU BOR I VÅRT HUS!!!

ψψψ

Kommentarer
Postat av: Heidi

Vaddå ångrade han sej?

2009-07-13 @ 11:01:20
Postat av: sara

Ja, han har haft huset ute i ett halvår. sen när vi visade intresse fick han väl kalla fötter och bestämde sig för att bo kvar.

2009-07-13 @ 11:43:16
Postat av: Anonym

jag förstår hur du känner. Pappa känner en som tänkte flytta så han anmälde sej som intresserad, han hade tittat på huset och hade bestämt sej för att köpa det, bra pris och allting, sen ringer kärringen och berättar att hon bestämt sej för att sälja till sin syster så att hon på sätt och vis kan bo kvar!

2009-07-14 @ 21:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0