Update

Jag som tänkte ett inlägg om dan hela semestern... Det har gått sådär.

Senaste veckan har vi verkligen inte gjort många knop. Mest ingenting faktiskt. Just nu är klockan kvart i tre och jag sitter i morgonrock fprtfarande. har duschat iallafall vilket var duktigt av mig. Julia vaknade i sin säng i morse och var tok ledsen och helt förstörd för att hon sovit där. Klockan var strax efter sex på morgonen och vi gick upp och la oss i soffan och kollade på bollibompa. hon var fortfarande jättetrött och framåt nio så somnade hon om och sov några timmar igen. och då gjorde jag det med.

Vi var ju i Stockholm förra veckan. Sov på hotell på globen och var på Gröna lund med tjejerna. Jättemysigt. dagen efter så gjorde vi stan. fast det var trettio grader i innerstan så det var rätt så jobbigt.


Tog djurgårdsfärjan över till grönan.


Det ar sååå varmt, men sen blev det mulet och då blev det superskönt.


Lustiga huset var första på listan.


Åt god mat, men dyr var den =O)





Köer till allt.


Julia ville åka kärlekstunneln två ggr.


Fanny först i kön till gungkarusellen eller vad den nu heter.


Dagen efter i väntan på tunnelbanan in till stan. Och nu var det varmt kan jag lova.




Tjejerna fick hoppa bungyjump på stan.


Det var kul ska ni tro.


Spännande


På väg hem till Sandviken igen efter händelserika dagar.

♥♥♥




Kommentarer
Postat av: Heidi

Så söta små sovande barn =O) ,,,by the way ,,, slänggungorna heter den.

2009-07-10 @ 23:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0