Igår







Igår åkte vi till Sörtutt och premiärbadade för året. Julia ville så gärna åka dit. Hon började prata om det på måndagen. -snälla mamma kan vi åka till stranden...? Förmodligen kom hon på det då jag hittade uppblåsbara badleksaker när jag rensade skåpen i hallen. Då väcktes hennes minnen av stranden upp. Min pappa ha varit här i några dagar och bott hos min syrra. Och dom ringde och skulle också åka dit så vi mötte upp dom där. Lite kallt i vattnet än, men tjejerna lekte och plaskade iallafall. Och värmen i luften kunde ingen klaga på =O)

Vad vi ska hitta på idag har jag ingen aning om. Jag vaknade kvart i elva och då sov Julia forfarande... Ooops.
Har en massa tvätt att ta reda på, men det kan jag ju göra ikväll. Nu ska vi ut i solen.

♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0