1 Maj - 2009

Härligt, äntligen är våren/försommaren här på riktigt. Vintern var lång men vi har återigen besegrat den. Jag är med familjen i Strängnäs. Bara Fanny som fattas som är med sin pappa. Igår så grillade vi och åket och tittade på kase. Inga höga växlar alltså, men helt perfekt för mig iallafall =O) Nu är Julia med Farmor och Farfar på Parken Zoo i Eskilstuna som öppnar idag. Älsklingen har åkt iväg med en kompis vilket gör att jag är helt ensam just nu, men det vet ni ju vi det här laget att jag gillar ensamhet.

Igår åt jag massa kolhydrater vilket gjorde att jag mådde illa och fick ont i huvet. Jättekonstig reaktion men så är det när man är avgiftad från sånt. Kände mig sen som fettot nr 1 och vill därför inte alls äta sånt mera. Så frukosten blev kaffe ostskivor och ägg, mycket bättre och jag mår så bra av protein. Har faktiskt tappat fyra och ett halvt kilo på en och en halv vecka. Enbart genom att ta bort kolisarna. Det här är så lätt så det nästan är pinsamt. Nu vill jag tappa lika mycket till sen vill jag bygga på det med muskler. Nästa vecka börjar jag med gymmet igen efter jobbet, längtar.
Nu ska jag sätta mig i solen. ska kolla i bokhyllan här efter en bra bok. Funderar på att läsa om nån av Dan Browns böcker. Kanske Änglar och demoner, den kommer ju snart på film så det kan vara bra att läsa på lite. Har ju glömt en del. Vi får se vad det blir.



♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0