jag lever men bloggen är död

Tänker ofta att det ska jag skriva om i bloggen. Men sen blir det mest ingenting. Det har väl med inspiration att göra och det har varit si och så med den.
Idag är det Kristi flygardag och hela familjen är ledig/hemma. Jag har tvättstugan (såklart) och hoppas få undan det mesta av tvättberget.
Skulle vilja åka in till gävle och veronica idag, men får se. Känns som det kan bli tight om tid. Imorgon kanse. Vill ju in på plantagen där. veronica bor aldelles brevid. jag har spanat in blomlådor där som ska inhandlas. Får ju inte ha blomlådorna på utsidan på balkongen här. Och ha dom på insidan är verkligen inte ett alternativ. men nu har jag lösningen till det och dom finns bara på plantagen.


Fiffiga va. Jag tycker dom är toppen =O)

Nu ska jag kolla om maten är klar. Pannbiff med ris till familjen och broccoligratäng med bacon till mig. Såklart får alla ta av den om dom vill.

♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0