Tisdag 26/5

Solen skiner och himlen är blå, vad det är skönt att leva då.

Fast jag ska som vanligt iväg och jobba... jag börjar faktiskt på riktigt känna mig utarbetad. Det är alldeles för mycket där just nu. Mest psykisk utmattning är det. Hade jag inte mina fantastiska arbetskamrater i synnerhet Heidi så hade jag klappat ihop. Fast att kalla H enbart för arbetskamrat är faktiskt inte rättvist. Det är mycket mer än så, Love U.

Idag har jag duschat och fusksolat. Har möte på jobbet idag som börjar klockan två. Men jag pallar inte det just nu. Jag har det inte inskrivet på schemat så jag kommer till fyra istället.
Sen ska jag jobba med en helt ny tjej ikväll också och det känns väl sådär lagom kul om jag ska vara ärlig. Det blir alltid lite struligare då och mer att förklara och visa. och jag är väl inte riktigt på det humöret om man säger så.
Oh well...

Muntergök man är minsann.

Igår var jag och min älskade man på bio. Det var verkligen inte igår!  Eller det var det ju. Hm..
Iallafall så var vi på Änglar och Demoner. Jag tyckte den var helt ok och underhållande, men den andra hälften tyckte den var kass. Så brukar det dock vara för oss. Vi har väldigt olika filmsmak.

Anledningen att vi kunde dra iväg på bio huxflux är att vi är barnlediga hela veckan. Fanny är med sin pappa och Julia är hos farmor och farfar. Så det är bara vi två hemma, också katten då förstås... och en jäkla massa fiskar. Men ingen mer än så.


♥♥♥




Kommentarer
Postat av: Heidi

Hej där snygging =O) på fredag börjar jag klockan 13 och vet du vem som slutar 14?? jo min extremt braiga städhjälp Sara som ska följa med till par nr 12 =O) vill och hoppas jag ??? please???

Hoppas d gick bra med K ikväll =O) kram kram i love u

2009-05-26 @ 17:30:27
Postat av: sara

Självklart ska vi städa ihop du å jag...

2009-05-26 @ 22:26:15
Postat av: Anonym

Haha! Julia växer och blir så stor! Det är då fantastiskt vad åren går! : D <3

2009-05-28 @ 19:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0