Letat och letat

Om vi nu ska prata lite kläder en stund. Rättare sagt mysplagg i ordets rätta bemärkelse. Gud va svårt det ska vara att få tag på. Nä visst det finns överallt, men inget duger. För dyrt billigt kort i benen fult fult fult och så vidare. Men jag vill desperat ha ett nytt set och kasta bort allt gammalt skräp.

Tittat på dress från Odd Molly. Förfärligt fint set. Men vadå.. Tre tusen känns lite väl även för mig. Juicy Couture tycker jag är fult så det går bort. Sen finns det ju en uppsjö av typen som Nike Adidas Puma. Brrr Nej verkligen inte. Fy och usch! Fruktansvärt utanför sportarenan liksom.

Sen finns det ju fler ändå såklart.
Men så blev det då tillslut ett fynd. Jag hoppas på dessa nu. Det är bara det där med trycket på den. Känns som jag inte är rätt målgrupp.. men det var det bästa jag kunde komma på just nu.

Drömmen är ett riktigt snyggt set från Ed Hardy. Men jag har faktiskt inte hittat något riktigt bra än.



Men det blev den här



Japp..

♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0