Måndag

Idag vabbar jag. Julia är igentligen inte sjuk men var vaken mellan två och fem inatt. Hur pigg som helst just då men skulle inte orka en dag på dagis efter en sån natt. Och jag sov ju inte heller och hade väl snubblat fram.
Vi har varit borta i helgen och haft det bra. Men nu är vi hemma igen och den här veckan ska jag förbereda advent. Sån e jag =O) Det är verkligen inte bara att flytta lite på en blomma och ställa dit en ljusstake. Nä varje fönster tar sin lilla tid att få ordning på så det är lika bra att börja i tid. Idag ska vi fixa lite i lillans rum. Men själva "pyntet" väntar jag med till slutet på veckan.

Jättedålig uppdatering just nu. Ska tänka på det.

♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0