Måndag

Trodde jag hade tvättid idag men jag hade bokat fel dag. Men det fanns lite tid ändå så jag hinner få undan lite iallafall. Det är grått och regnigt ute och inte speciellt kallt. Trist. Lite snö skulle inte skada nu. Blir så mycket finare och ljusare då.
Ledig idag och utbildning genom jobbet imorgon i högbo. Jag pressar min kropp att förbränna fett den här veckan genom att enbart ge den protein. Inget fett alls eller kolhydrater helst. Skittråkigt men nödvändigt. I helgen är vi i strängnäs och då blir det nog mat från hela kostcirkeln igen :/
Nu ska vi ut i natten jag och lillan. Nej det är inte natt men det ser då ut så.
Kattmat ska inhandlas och Julia ska få cykla på sin cykel.

♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0