Mörker

Jisses vad mörkt det är idag. Märks att det bara blir mörkare och mörkare nu. Snart är det svart ute klockan tre. men efter jul så vänder det igen.
Jag ska iväg och jobba ikväll. Känns ok.

Försökte mig på att komma in på HM's webbshop idag vid tio för att klicka hem nån godbit från samarbetet med Jimmy Choo. Men si det var ingen ide då servern inte orkade trycket som vanligt. Men vid tolv så kollade jag läget och det fanns faktiskt en hel del kvar. Beror på två saker tror jag. Priset, då det är en annan prisklass än vanliga hm priser. Och även att alla kunder är begränsad till en av varje vara. Förut så har en del köpt upp ett plagg eller dylikt i alla strl för att sedan sälja dom på tradera för ockerpriser.

Riktigt bra samarbete den här gången. Moccaklänningen med fransar är en stor favorit och en typisk Sara klänning. Men när skulle jag ha den. Och priset på två tusen gör att jag väljer att låta bli.
Herr kollektionen är en hit också. Supernice!



♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Ulla-Karin

Tack,ja,åh,vilken upplevelse det var.Helt fantastiskt,vilket drag,vilken röst,vilken musik,vilken gudomlig karl Eros är;)Alla klappade händerna,dansade i takt med musiken,sjöng med. Gå in på min dotters blogg.Hon har bilder och musik från torsdagskvällen:) Länk till henne har jag i nästan alla mina inlägg:) Ha en fin kväll!

2009-11-14 @ 22:20:53
URL: http://ukh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0