rastlös men inte trött

Det är sockret som gör det. Från att ha levt i nära en månad utan en kolhydrat så har jag hela helgen och idag levt på detsamma. Och jag kommer inte fullfölja lchf veckan ut som jag sa från början. För jag orkar inte! Blä för det, Nu vill jag ha pasta!

Anmäler mig till viktväktarna i januari och förnyar gymkortet.. japp.
Ska faktiskt upp ocj jobba imorgon men har inte ro till att lägga mig än. Iag har jag äntligen blivit klar på Julias rum. Passade på att sätta upp julgardiner och när hon fick se sin lysande tomte som ska hänga i fönstret så ville hon ha den uppe på en gång. Så nu är hennes rum klart för advent. Imorgon tar jag Fanny rum. Hennes jul brukar vara lila svart och silver.

Nä nu måste jag borsta tänderana. Har världens beläggning efter allt socker.


Julias tomte från rusta.

♥♥♥

Kommentarer
Postat av: heidi

Hej, Välkommen hem =O) hoppas ni haft en 3vlig helg.

Vilken mysig tomte förstår att den skulle komma upp bums =O) Kram H

2009-11-24 @ 09:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0