Tisdag

Idag har jag varit ledig från jobbet. Men det har varit full fart hela dagen ändå. först va vi till vetrinären kvart över åtta med mysan igen. Hon har fått infektion i nosen och gommen som en följd av synålen. Så nu är hon opererad igen och har nyst ut floder med gult var hela kvällen. Nu blir det antibiotika igen i tjugo dagar. Hoppas det blir bra nu!

Sen var jag med mamma till valbo och fixade presenter till Fannys kusin som snart fyller år. Vi var även in en sväng på IKEA där vi åt bla och Julia hoppade i bollhavet.

När vi hämtat en groggy mysan på vetrinären så åkte vi hem. Jag hade tid hos optikern klockan kvart över tre. Det gick bra. jag var en ganska svårundersökt person som vissa med brytningsfel kan vara sa hon som undersökte. Men nu är det klart och glasögonen kommer om några veckor.

Sen had e jag under dan fått ett sms av min söta kollega Annelie på jobbet där hon bjöd in mig på "Perfect Home party" klockan halv fem. Och eftersom jag hann med tiden så åkte jag dit en sväng. Det var hos hennes mamma som bor i Lövbacken. Naturligtvis så blev jag helt sjuk i det mesta men nöjde mig efter många om och men med en vägghängd ljusstake.



Lite svårt att se men det är den på väggen på bilden.

Här kan du läsa mer om Perfect Home och bläddra i katalogen.

Nä nu e det nog för idag.

♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Heidi

Hoppas Mysan blir bra nu efter denna kur.

2009-11-04 @ 09:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0