Alla helgona..

Bara jag och sune hemma just nu. J är på väg att hämta hem lillan från strängnäs där hon varit en vecka. Dom kommer hem imorgon. Jag ska iväg och jobba kväll om en stund. Sen efter det ska jag hem till Jenny och mysa lite och umgås. Eftersom vi båda var "gräsänkor" så får man ju passa på.
Igår kväll så var jag och J på klaras och åt. Man får passa på när man är barnfria♥.Sen tittade vi på lite film. Först årets absolut sämsta skräckfilm som kändes mer som en dålig komedi. Och sen en betydligt bättre dramafilm. Jag tvättade även hela eftermiddagen och kvällen igår. Försöker hitta nån ordning i mina skåp. Rensade bort sommarskor ur ett skoskåp vi har i hallen.





Så tröttsamt. Va ju tvungen att knäppa bilder på eländet. Och varför är det då ett elände. Jo för att jag inte får plats. Det här på bilderna är inte ens hälften... inte på långa vägar. Drömmen är att kunna ha dom framme med full synlighet ( i min framtida walk in closet) så man bara kan plocka ner det par man vill ha idag. Nu blir det mest att man går i samma skor eftersom det är så drygt att rota igenom alla skåp och lådor med skor och stövlar. Tänkte att jag kanske skulle räkna dom, men jag törs inte. Haha, men jag räknade sambons och han hade fjorton par. Fast när jag sa det så rensade han snabbt ur två par så nu har han tolv par. Men jag har faktiskt rensat en hel del på sista tiden också så lite har det minskat.

Men i slutändan så älskar jag mina skor.

♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Angelica

Haha, det känns lite roligt att du har världens röra med typ 100 par skor, jag har oxå världens röra med typ 3-6 par skor xD

Hoppas ni alla har det bra föressten :D <3

2009-10-31 @ 14:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0