kanelbullens dag

Jag ar inte bakat en enda kanelbulle idag och inteätit nån heller. men i fredags så åt jag flera stycken som jag köpte och tog med till jobbet för att överaska min jobbarkompis med =O)
Söndag idag och jag ska iväg för att göra min tredje kväll på raken. Inte gjort många knop idag. legat hela morgonen i Julias säng och kollat på film med henne. Druckit kaffe och allmänt bara slappat.
igår var vi in till valboköpcentrum. Vi var in på Mio för första gången och blev glatt överaskade. Superfina grejer verkligen. Provlåg i sängar och konstaterade att det tydligen var sådär som en säng skulle kännas.  Jisses så sköna...
Sen var vi in i köpcentrat och åt lite. Hittade supertuffa skor till Julia. Eller mer stövlar eller höga boots kan man kalla dom. Fodrade med rosa lurv och riktigt stadiga. Vi hade då provat tio par på henne utan att få nån respons alls. Jättetråkigt att prova skor kan man säga. Men just dom här gillade hon och ville ha.



Dom blir perfekta nu hela hösten och kanse även till våren om hon inte växer ur dom.

♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0