Veckans absoluta höjdpunkt.

Onsdag kväll klockan 22.00. Då är det True Blood. Åh vad den serien är förjävla bra. Jag börjar alltid räkna ner på måndagen... snart snart. På Onsdagen går jag bara och väntar på att klockan ska bli tio. Sen är det en timmes fullständig uppmärksamhet. Jag älskar det ♥

Annars så har dagen varit bra. jobbat handlat lagat mat och planterat om blommor. köpte nya till sovrummet för Sune (kattungen) har vält ner dom gamla så många gånger så dom var helt förstörda.

Nu ska jag packa ihop mig och gå i säng. jobbar som vanligt imorgon. sen på kvällen är det föräldramöte på dagis. I helgen åker vi till Strängnäs så det ska väl kollas lite på det också..städning, packning osv...



God natt

♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Heidi

Och kan du tänka dej, jag glömde av veckans höjdpunkt !

2009-10-08 @ 09:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0