Vilken menlös dag

Usch vilken mesig dag. Min rygg är allt utom bra och jag har bara drivit runt här hemma oförmögen att kunna göra nånting. Kunde inte ens sitta fram till klockan fem för då värkte det upp i nacken på mig och blev värre. Så stå eller ligga. Och om jag väl satt eller låg så kom jag knappt upp igen. Jävla skit. Tycker alltid det är nått nu. Kravlig som en gammal tant.

Som tur är så är jag ledig idag och imorgon så jag hoppas kunna vila upp mig så att den värsta inflamationen lagt sig till på onsdag. Har faktiskt en hel del att göra och Fanny fyller tolv på Torsdag och lägenheten kommer invaderas hela helgen.
Framåt sex ikväll så började jag försiktigt att rensa och städa i bokhyllorna i vardagsrummet. Skräpsamlare och sen gillar Julia att riva ut böckerna så allt var i en enda stor oreda. Men nu har jag gjort om lite och plockat bort en hel del "pynt" så det är renare och enklare. Det blev bra tror jag.

Jag har ju tradera auktioner pågång och blev rätt paff ikväll när jag såg att jackan ligger på över tusenlappen nu. Känner mig lite obekväm med det faktiskt. Jag la ju ut den för trehundra och hoppades väll på en femhundring iallafall.. Ja det blir ingen försäljare av mig inte..
Tycker det är lite pinit ja.

Föresten, imorse så var det vitt på marken. Första snön här. Men vid tolv så var det borta (som tur var). För tidigt. Men mysigt ändå.

♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Ulla-Karin

Hur är det med din nacke och axlar nu? Trevlig helg!

2009-10-23 @ 21:33:04
URL: http://ukh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0